Sunday, November 27, 2005

همه ام همين است

گفتي همه ي پستهاي وبلاگت نااميد كننده است اما من كاري نمي توانم بكنم. نمي توانم چيزي بنويسم كه اميواركننده يا لذتبخش باشد.همه ام همين است حتي شايد چيزي هم كمتر
نمي دانم اصلا حوصله ندارم.براي هيچ كاري انگيزه ندارم.هر كاري هم مي كنم از روي اجبار است . قبل از انجام هر كاري مدتها شايد يك دقيقه شايد يك ربع شايد چند ساعت يا چند روز فكر مي كنم و بالاخره وقتي هيچ دليلي پيدا نكردم به خودم مي گويم بايد اين كار را انجام دهي چون بايد انجام دهي .نمي دانم باورت مي شود يا نه . همه ام همين است حتي شايد چيزي هم كمتر
فقط در بعضي موارد ودر مورد بعضي كارها اجباري در كار نيست . براي ديدن فيلم يا تئاتر ، خواندن كتاب رمان ، خواندن وبلاگهايي كه دوستشان دارم ، مست كردن ، خوابيدن يا كارهايي از اين قبيل كه مرا از جايي كه هستم مي كنند و مي برند به زماني ديگر ، به مكاني ديگر و من مي توانم كس ديگري باشم و خودم را فراموش كنم .همه چيز را فراموش كنم. خالي ترو پوچ تر از آنم كه گريه كنم يا فحش بدهم.همه ام همين است حتي شايد چيزي هم كمتر

No comments: